Log in

Ruilen en retouren - Webshop

De onderstaande informatie betreft producten gekocht in onze webshop. Heeft u producten gekocht in onze vestiging in Sassenheim? Ga dan naar ‘Ruilen en retouren – Vestiging Sassenheim’ (klik op de knop hieronder). 

Artikelen ruilen *m.u.v. kinderkamers / meubels

Bent u niet helemaal tevreden met uw aangeschafte producten. Dan helpen wij u hier uiteraard graag bij. Op deze pagina vertellen wij hoe dit in z’n werk gaat. Op het moment dat u de aangeschafte producten heeft ontvangen, heeft u 14 dagen de tijd om het product te retourneren of retour aan te melden. 

Vanaf het moment dat u aangeeft een product te retourneren, of de bestelling heeft geannuleerd, storten wij het geld binnen 14 dagen terug op uw rekening

Belangrijk bij het retourneren is dat het geretourneerde product als nieuw verkocht moet kunnen worden. Behandel het product daarom thuis, zoals u dat ook in de winkel zou doen. Producten met gebruikssporen kunnen niet geretourneerd worden. Mocht een retourzending niet aan deze voorwaarden voldoen, behouden wij ons het recht voor om niet tot (volledige) retourbetaling over te gaan. Twijfelt u aan uw retourzending? Neem dan contact met ons op. 

Het retourneren van een product is op uw eigen risico. Het is daarom verstandig om uw verzendbewijs te bewaren, totdat wij uw zending hebben ontvangen. U krijgt hierover van ons bericht. Voor extra zekerheid tijdens uw verzending, kunt u er ook voor kiezen om uw artikel aangetekend (en verzekerd) retour te sturen. Zie hiervoor deze PostNL-paginaDe kosten voor de retourzending zijn voor de koper

Stappenplan retouren: 

  1. Meldt uw retour aan via ons contactformulier (www.babysparadijs.nl/contact)
    1. Kies als onderwerp: Aanmelding retour
    2. Vermeld in het bericht het artikel dat u wilt retourneren. U kunt hier ook eventueel de reden van retour vermelden. 
  2. Voeg een kopie toe van de factuur aan uw retourzending. U kunt er ook voor kiezen om deze te mailen, vergeet dan niet uw afzender-gegevens bij het zending te voegen. 
  3. Verpak uw retourzending zorgvuldig, zoals u deze ontvangen heeft. Gebruik als retouradres: Babysparadijs, Hoofdstraat 243, 2171 BD Sassenheim
  4. Verstuur uw retourzending (bijv. via DPD of een PostNL-punt), en bewaar uw verzendbewijs. De kosten van de retourzending zijn voor de koper. 
  5. Binnen 14 dagen verwerken wij uw retourzending. 

*Retourneren van kinderkamers / meubels

Kinderkamers en meubels kunnen worden geretourneerd op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op. Het retourneren via meubels gaat via een ophaalafspraak. Deze afspraak is echter niet kosteloos, de kosten hiervoor verschillen tussen de €50,- en €200,-. Dit is afhankelijk van het omvang en gewicht van het product. 

De geretourneerde producten mogen geen gebruikssporen bevatten. Ook mogen de producten niet uit de originele verpakking worden gehaald. Wanneer de verpakking wordt geopend, verliest het de beschermende werking. Hierdoor kan het product gemakkelijk beschadigd raken. 

Gratis retourneren in onze winkel *m.u.v. kinderkamers / meubels

In onze winkel kunt u uw producten gratis retourneren. Wilt u graag een ander product uitzoeken? Dan is dat geen probleem, daar adviseren wij u graag bij. Het aankoopbedrag terug mag natuurlijk ook. 

Voor retourneren in de winkel zijn dezelfde voorwaarden van toepassing. Het product moet als nieuw verkocht kunnen worden en geen gebruikssporen bevatten.

Teleurstellende zwangerschap

Voor retouren vanwege een teleurstellende zwangerschap kunt u contact met ons opnemen. U kunt producten zonder gebruikssporen retourneren, u ontvangt hiervoor het volledige aankoopbedrag terug. 

Ruilen en Retouren - Vestiging Sassenheim

Twijfelt u of bent u ontevreden over uw aankoop in onze Baby’s Paradijs vestiging in Sassenheim?  Dan zijn onderstaande opties mogelijk:
  • Wanneer u uw aankoop in onze vestiging binnen 7 dagen na de aankoop retourneert, kunt u een tegoed bon ontvangen ter waarde van het aankoopbedrag.
  • Wanneer u uw aankoop in onze vestiging binnen 7 dagen na aankoop annuleert, betaalt u annuleringskosten (afhankelijk van het gekochte product). 
Het ontvangen van uw gehele aankoopbedrag bij aankoop in onze vestiging in Sassenheim is niet mogelijk.